0 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

Краш-тесты Saturn Outlook

Thread: 2007 SATURN OUTLOOK 25861147 CRASH

Thread Tools
  • Show Printable Version
  • Display
    • Linear Mode
    • Switch to Hybrid Mode
    • Switch to Threaded Mode
  • 2007 SATURN OUTLOOK 25861147 CRASH

    Hi, I need to remove crash data (DTC B0052) from 2007 Saturn Outlook (USA) airbag module: 25861147, eeprom 95320.

    Last edited by audiotek; 3rd October, 2012 at 05:39 PM .

    attached. pass in PM.

    Bookmarks

    Bookmarks
    • Digg
    • del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Google
    • Technorati
    • Furl
    • Facebook
    • Reddit

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    • BB code is On
    • Smilies are On
    • [IMG] code is On
    • [VIDEO] code is On
    • HTML code is Off
    • Contact Us
    • Digital Kaos
    • Sitemap
    • Top

    vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) — vBulletin Mods & Addons Copyright © 2021 DragonByte Technologies Ltd.

    Digital Kaos does not condone any illegal operations, including obtaining premium tv for free. Digital Kaos does not accept responsibilty for the loss of any equipment used.
    Everything discussed on this forum is for experimental and educational purposes only. Use the information at your own risk.

    Статья в тему:  Краш-тест 2016 Toyota Prius v

    2007 2016 Saturn Outlook Gmc Acadia Moderate Overlap Crash Test 35 Mph Progressive Barrier

    Автор: CarPro1993 Crash Test Archive

    Длительность: 9 мин и 10 сек

    Битрейт: 192 Kbps

    Magnificat Primi Toni A 8 Yale Schola Cantorum David Hill

    Confitebor Tibi Domine Yale Schola Cantorum David Hill

    Benedicta Sit Sancta Trinitas Liuwe Tamminga Bruce Dickey

    Не Уйду От Тебя Не Уйду Коль Уйду Непременно Вернусь Скачать Mp3 Бесплатно Главная Скачать Mp3 Бесплатно

    Missa Viri Galilaei I Kyrie Westminster Cathedral Choir James O Donnell

    Viri Galilaei Ii Ascendit Deus Westminster Cathedral Choir James O Donnell

    Ты Меня Заворожил В Чутком Танце Закружил

    Loquebantur Variis Linguis Liuwe Tamminga Bruce Dickey

    Missa Viri Galilaei Ii Gloria Westminster Cathedral Choir James O Donnell

    Missa Tu Es Petrus Iii Credo Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Дождик Поиграй Аллы Евтодьевой

    Missa Te Deum Laudamus Ii Gloria Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Te Deum Laudamus Vi Agnus Dei Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Te Deum Laudamus Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa De Beata Maria Virgine I Kyrie Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Te Deum Laudamus Iii Credo Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Tu Es Petrus A 6 Quodcumque Ligaveris Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Surge Propera V Agnus Dei Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Te Deum Laudamus Iv Sanctus Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Surge Propera Amica Mea Et Veni Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Tu Es Petrus V Benedictus Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Tu Es Petrus Ii Gloria Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa De Beata Maria Virgine V Agnus Dei Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Статья в тему:  Краш-тест Chevrolet Venture

    Missa Te Deum Laudamus V Benedictus Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa De Beata Maria Virgine Ii Gloria Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa De Beata Maria Virgine Iii Credo Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa Surge Propera Ii Gloria Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Missa De Beata Maria Virgine Iv Sanctus And Benedictus Westminster Cathedral Choir Martin Baker

    Камар Борики Ман Mp3

    Rorate Caeli Martin Baker Westminster Cathedral Choir

    Краш-тесты и рейтинг безопасности автомобилей

    Новый Honda Accord удостоен наивысшей оценки среди автомобилей D-класса по результатам краш-тестов EuroNCAP*, опубликованным сегодня

    Максимальную оценку Американского института дорожной безопасности при проведении так называемого лобового столкновения со смещением, а также за образцовую устойчивость кузова при боковом ударе и ударе в заднюю часть получили новый BMW 3 серии, а также мод

    Автомобиль Renault Megane последнего поколения получил пять звезд в краш-тестах по системе Euro NCAP

    Европейский комитет по проведению независимых краш-тестов EuroNCAP сейчас озабочен изменением методик испытаний

    На краш-тестах по системе NCAP в американском институте дорожной безопасности IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) 11 автомобилей 2008-2009 модельных годов получили высшую оценку за пассивную безопасность «Top Safety Pick»

    Южнокорейский внедорожник Kia Borrego получил высшую оценку – пять звезд при испытаниях на безопасность. Эксперты отмечают, что добиться таких результатов автомобилю помог высокий уровень оборудования, отвечающий за безопасность

    Автомобиль Lancia Delta модели на 2009 год получил пять звезд за защиту водителя и пассажира в краш-тестах EuroNCAP, сообщает пресс-служба Fiat

    В американском институте изучения дорожной безопасности IIHS провели краш-тесты 20-ти компактных моделей, моделируя столкновения на малой скорости

    В арсенале GM имеется ряд экономичных и компактных автомобилей, таких как Chevrolet Beat

    Статья в тему:  Видео краш- тестов Mitsubishi Pajero Pinin (2003)

    Американская государственная структура по дорожной безопасности The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) присудила новому седану Hyundai Genesis пять звезд по пассивной безопасности после краш-тестов по системе NCAP

    В американском институте дорожной безопасности IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) прошли плановые краш-тесты больших внедорожников 2009 модельного года GMC Acadia, Buick Enclave, Chevrolet Traverse, и Saturn Outlook

    Краш-тесты

    Краш-тест (крэш-тест, англ. crash test) — испытание дорожных и гоночных автомобилей на безопасность. Представляет собой умышленное воспроизведение дорожно-транспортного происшествия с целью выяснения уровня повреждений, которые могут получить его участники. Обычно для краш-теста в машину помещают манекен, оборудованный датчиками для замера повреждений.

    Разгон автомобиля, как правило, осуществляют внешним мотором. Автомобиль раскрашивают специальным образом, чтобы было легче локализовать и измерить повреждения.

    Согласно современным европейским нормам за повреждения, полученные манекеном, снимаются баллы. По сумме баллов определяется степень безопасности.

    На сегодняшний день существует несколько различных организаций, занимающихся проведением краш-тестов:

    Saturn Outlook XR AWD 2007 года (фото 1 из 44)

    Галерея автомобиля Saturn Outlook XR AWD 2007 года включает в себя 44 оригинальных изображения высокого качества.

    По этим изображениям вы можете ознакомиться с внешним видом автомобиля, узнать его особенности и отличительные черты, которые выделяют этот автомобиль Saturn от других автомобилей.

    А также вы можете скачать фотографии абсолютно бесплатно и использовать их как обои для рабочего стола с изображением автомобиля Saturn Outlook XR AWD 2007 года, нажав на иконку в правой нижней части изображения.

    Изображенный на фотографиях автомобиль был выпущен в 2007 году.

    Другие галереи Saturn Outlook

    Другие галереи Saturn 2007 года

    • 1945 Willys-Overland CJ-2A
    • 1999 Kenworth K104
    • 2003 Audi S4 Sedan
    • 2008 Naza 206 Premium
    • 1985 Ford Mustang GT 5.0 Convertible
    • 1960 Jaguar XK150 S 3.4 Drop Head Coupe
    • Страна: США
    • Годы работы: 1985 — 2010
    Статья в тему:  2016 Ferrari 488 GTB: Тест-драйв

    В 1985 году было основано подразделение американского машиностроительного концерна «General.

    Модели Saturn

    • Astra
    • Aura
    • ION
    • LS
    • LW
    • Outlook
    • Relay
    • SC
    • Sky
    • SL
    • SW
    • VUE

    Популярные галереи

    • Volkswagen Tiguan 2009 года
    • Chevrolet Spark Woody Wagon Concept 2010 года
    • Acura ILX A-Spec 2018 года
    • Graham Custom Hollywood Convertible 1941 года
    • Hyundai Tucson 2018 года
    • Leyland Leopard L1 Roe 1962 года
    • Volvo FL7 Grove NS 1200 Crane 1985 года
    • Peugeot Landtrek Multipurpose Double Cab 2020 года
    • Chevrolet Camaro SS Convertible Neiman Marcus Edition 2010 года
    • Lexus LS500 AWD F-Sport 2017 года
    • Porsche Panamera by Mansory and Calwing 2016 года

    • О проекте
    • Условия оказания услуг
    • Политика конфиденциальности
    • Вакансии
    • Реклама
    • Партнеры
    • Контакты

    При использовании информации в электронном виде (интернет-сайт, электронный файл и т. п.) в каждом случае необходимо размещение активной гиперссылки на главную страницу Сайта или на страницу размещения соответствующего материала.

    Все замечания и вопросы по сотрудничеству направляйте по электронной почте: auto@vercity.ru.

    Обращаем ваше внимание на то, что изображения являются чьей-либо собственностью и добавлены посетителями сайта.

    Администрация сайта не располагает информацией о правомерности публикования этих материалов.

    Все изображения размещены в ознакомительных целях.

    Saturn Outlook Rear End Crash Test

    Comments

    Not true for the rear end crash test. They are done by IIHS. A car is not destroyed in the process, since they just use the seat and head rest on a sled. More information is at http://www.iihs.org/ratings/head_restraints/head_restraint_info.html

    It is up to the manufacturer to provide the seat for the test, which GM has not done yet for the Lambda vehicles. My own measurement of the static criteria at a dealer shows a poor rating (too much room between the head and the headrest). I hope I am wrong, because I like the Outlook, but why buy a car that is not going to protect you in a rear crash? The Honda Pilot, for example, has the highest rating for rear crash protection.

    Статья в тему:  Видео краш- тестов Mazda 6

    http://www.iihs.org/news/rss/pr070307.html»>Rear crash protection in SUVs, pickup trucks, & minivans: most of their seat/head restraints are marginal or poor

    I posted this same link on the Enclaveforum.net website as I would like GM to take notice and make a change immediately to their design for the Lambda trio. The linked news release explains it but essentially, if headrests do not adjust to fit a range of body sizes, then IIHS will not even test the subject vehicle.

    In this case, all 3 of the new GM CUV’s 2nd and 3rd row head restraints DO NOT ADJUST — thus, they fit only a portion of the human beings that will ride in those seats and cannot provide adequate protection in a rear end collision.

    IIHS will never test the GM CUV’s because of the poor headrest design — GM has apparently designed the seats with this fixed headrest feature in order to provide a flip/fold feature for the 2nd and 3rd rows.

    I heard from a Saturn customer service representative that GM will not be posting the rear crash test for the Saturn Outlook. My own measurements at a dearler show that it would receive a Poor rating. See the IIHS web site for the measurements they use.

    It is a shame that the Outlook and the other Lambda’s neglected the headrest issue. It is big deal for me since I know of someone who has been perminatly injured due to a rear end crash. I otherwise like the Outlook.

    As we wish for better news, it does not seem likely that GM would want to rush into publishing the Poor rating. For reference, here is the recent press release about the Taurus X that was released after the Outlook. Ford paid attention to the headrest geometry, paid for the testing, and now has the results to prove it.

    Статья в тему:  Краш-тесты Pontiac G6

    Ford SUV earns TOP SAFETY PICK

    ARLINGTON, VA — The 2008 Ford Taurus X, a midsize SUV, meets the criteria to win the Insurance Institute for Highway Safety’s TOP SAFETY PICK award. Winners of this designation afford superior overall crash protection among the vehicles in their class. To qualify for TOP SAFETY PICK, a vehicle must earn the highest rating of good in all three Institute tests — front, side, and rear — and be equipped with electronic stability control.

    I didn’t think it’s up to the automaker or GM — «The Institute buys the vehicles we crash test directly from dealers. We try to cover as much of the marketplace as we can, choosing vehicles to test that represent a range of manufacturers and the largest portions of new car sales.» IIHS FAQ. Maybe GM could pay the IIHS to have the Outlook tested and rated?

    The NHTSA has tested the ’07 Outlook and it got all 5 stars for front and side risk ratings and 4 stars on the rollover rating.

    That is true for the distructive test. The rear crash is a non-distructive test.

    «The device on which dynamic tests of seat/head restraints are conducted is a steel flatbed sled that runs on fixed rails. The sled is moved to simulate vehicle crash accelerations, recreating the forces on occupants inside vehicles during real-world crashes. The changing acceleration or deceleration over the time duration of a crash is referred to as a crash pulse, and the key aspect of a sled is that it can be programmed to produce specific crash pulses. To evaluate seat/head restraints, vehicle seats and their attached restraints are fixed to the sled, which is accelerated to simulate a stationary vehicle that’s rear-ended by another vehicle of the same weight going 20 mph. To accomplish this, compressed air is pumped into a special cylinder, thrusting a ram forward in a pre-programmed pattern of acceleration (crash pulse). Peak accelerationin the sled test is 10 g (5 g mean acceleration), and the duration is 91 ms.»

    Статья в тему:  Краш- тест Plymouth Breeze (1996- 2000)

    Yeah, but isn’t it still up to the Insurance Institute, not the manufacturer, to do the testing for the IIHS rating?

    Saturn’s overall rear crash protection rating has been marginal at best (link).

    Ссылка на основную публикацию
    Статьи c упоминанием слов:
    Adblock
    detector